پرشين ترول
پرشين ترول سفر و تور رزرو هتل
اين هتل در كلاس جهاني به زيبايي از يك زندان قديمي قديمي ساخته شده است و بسياري از سبك هاي معماري هنوز در سراسر آن باقي مانده است. همه اتاق ها و سوئيت ها به زيبايي مبله شده اند و بيشتر آنها مشرف به حياط داخلي آرام و باغ هاي سرسبز هستند. طراحي تاريخي از استخر جلوگيري مي كند، اما مهمانان مي توانند از تمام امكانات (از طريق اتوبوس رايگان) در هتل باشكوه Four Seasons در كنار تنگه بسفر استفاده كنند. علاوه بر اين، اين بسيار راحت است: تنها چند دقيقه پياده روي تا سه مكان برتر استانبول - مسجد آبي، موزه اياصوفيه، و كاخ توپكاپي - و متروي عالي كه بسياري از ديگر جاذبه هاي اصلي شهر را به هم متصل مي كند.
• وب سايت هتل • بررسي قيمت چهار فصل سلطان احمد
 
2. چهار فصل - بسفر
بهترين هتل هاي استانبول: چهار فصل
تلفن هتل: +90 212 381 4000
چهار فصل كه بين جاده اصلي و تنگه بسفر واقع شده است، در اطراف يك قصر سابق عثماني متعلق به قرن نوزدهم قرار دارد، اگرچه اكثر اتاق‌ها و سوئيت‌ها در دو طرف داراي بال‌هاي شيك هستند. همه اقامتگاه‌ها مجلل و جادار هستند و استخري مانند استراحتگاه يكي از بهترين‌هاي شهر است: آبي درخشان، اسكله، كنار تخت‌هاي آفتابگير، و متصل به جكوزي. اين هتل با چمنزارهاي قابل توجه و زمين بازي، براي خانواده ها نيز ايده آل است. با اين حال، كمي منزوي است: در حومه شهر، حدود 2 كيلومتر از Kabataş با كافه‌هاي كنار آب، موزه‌ها، كشتي‌ها، ايستگاه مترو و فونيكولار شگفت‌انگيز تا منطقه خريد لوكس تكسيم.
• وب سايت هتل • قيمت هاي Four Seasons Bosphorus را بررسي كنيد
 
3. كاخ چيراغان كمپينسكي – بسفر
بهترين هتل هاي استانبول: كاخ سيرگان توسط كمپينسكي
تلفن هتل: +90 212 326-4646
كمپينسكي با موقعيت باشكوهي در كنار تنگه بسفر و با قصري قديمي متعلق به قرن نوزدهم در محل، در پايتخت، اگر نگوييم در كل كشور، بي‌رقيب است. طراحي هتل و چيدمان محوطه‌هاي سايه‌دار بسيار شبيه به يك استراحتگاه ساحلي است و استخر بي‌نهايت دولايه، متري از دريا و داراي بخشي براي كودكان است. بسياري از اتاق‌هاي مجلل رو به آب هستند (و براي خانواده‌ها مناسب هستند)، و امكانات رفاهي در سطح جهاني هستند - از بوتيك‌ها تا زمين بازي و كافه‌هاي كنار آب. حمام تركي در اسپا را نبايد از دست داد. با اين حال، كمي منزوي است: حدود 2.5 كيلومتر از كاباتاش، با كافه‌هاي كنار آب، موزه‌ها، كشتي‌ها، ايستگاه مترو و فونيكولار شگفت‌انگيز تا منطقه خريد لوكس تكسيم.
• وب سايت هتل • قيمت هاي چيراغان پالاس كمپينسكي را بررسي كنيد
 
4. Sumahan on the Water – استانبول آسيايي
بهترين هتل هاي استانبول: سوماهان روي آب
تلفن هتل: +90 216 422 8000
اگر مي خواهيد يك مكان مركزي در نزديكي مناظر داشته باشيد، اين نيست. اگر مي خواهيد يك هتل بوتيك كوچك درست در تنگه بسفر داشته باشيد، اين هتل شگفت انگيز براي شما مناسب است. براي بهترين اثر، با قايق وارد شويد.
• وب سايت هتل • قيمت هاي Sumahan on the Water را بررسي كنيد
 
5. شانگري لا – بسفر
هتل شانگري لا بسفروس در استانبول
تلفن هتل: +90 212 275 8888
Shangri-La احتمالاً موقعيت برتر شهر را ارائه مي دهد: در كنار تنگه بسفر، احاطه شده توسط موزه ها، رو به ترمينال كشتي، و در يك پياده روي كوتاه از ايستگاه مترو و فونيكولار قابل توجه به منطقه خريد درجه يك تقسيم. اگرچه نماي بيروني نسبتاً ملايم به نظر مي رسد، اما فضاي داخلي به طور متضاد بسيار آراسته است: به عنوان مثال. لابي با پلكان هاي مرمري، گلدان هاي چيني، و لوسترهاي آويزان. با اين حال اتاق‌ها شيك‌تر هستند و داراي چاپ‌هاي قديمي و رنگ‌هاي آرامش‌بخش هستند. در سراسر سه طبقه زيرزمين، امكانات رفاهي چشمگيري وجود دارد، از جمله يك استخر سرپوشيده با تزئينات ديواري عجيب و غريب، و رستوران اصلي تنها چند متر با آب فاصله دارد.
• وب سايت هتل • قيمت شانگري لا را بررسي كنيد
 
6. سوئيسوتل – بشيكتاش
Swissotel در Boshphorus
تلفن هتل: +90 212 326 1100
اين هتل باشكوه كه بر فراز پارك‌هاي اطراف، حومه‌هاي مجلل، و خط ساحلي قرار دارد، در دو بال عظيم مستقر است. چيدمان و امكانات بيشتر شبيه يك استراحتگاه استوايي است تا يك هتل درون شهري، به خصوص استخر روباز بزرگ كه توسط باغ هاي وسيع احاطه شده است و تخت هاي آفتابگير و همچنين استخر سرپوشيده. همه اتاق‌ها و سوئيت‌ها جادار هستند و مناظر از پنجره‌هاي كف تا سقف چشمگير است، بنابراين هميشه محبوب است. آرامش به اين معني است كه كمي منزوي است، اما فقط يك سفر سريع تاكسي به جاذبه‌هاي اصلي و يك پياده روي سريع (از طريق پارك نزديك) به كافه‌هاي كنار آب، موزه‌ها، ترمينال كشتي‌ها و ايستگاه مترو در Kabataş.
• وب سايت هتل • قيمت ها را براي Swissotel بررسي كنيد
 
7. Park Hyatt – Macka Palas
پارك حيات استانبول - هتل ماكا پالاس تركيه
تلفن هتل: +90 212 315 1234
پارك حيات در امتداد يك كوچه سنگ‌فرش‌شده سرسبز با بوتيك گوچي در گوشه‌اش، شيك‌ترين آدرس استانبول را ارائه مي‌كند. در يك ساختمان چشمگير هنر دكو، فضاي داخلي به طور متضادي معاصر است اما جذابيت كمتري نسبت به نماي بيروني ندارد. بسياري از اتاق ها (همه به طرز شگفت انگيزي عايق صدا) رو به رو هستند
امتیاز:
بازدید:
برچسب: هتل هاي استانبول،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۵۶:۲۰ ] [ پرشين ترول ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی